Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎03-21-2009
0

Svar: Spar: Nystartad Klan söker glada och spelsugna medlemar

Haha helt rätt... fast om vi spelar mot en svensk klan då?
adda min msn weztin@hotmail.com
Member
Registrerad: ‎03-05-2009
0

Du har rätt! När vi spelar emot en svensk klan... hmmm ny regel, vi måste lära oss Latin! Hahaha! =D Så vi kan ta ner svenska klaner också!
Member
Registrerad: ‎03-17-2009
0

jag har inte nån mick, men ska skaffa.......nån som har tips på vilken mick jag ska skaffa?
Member
0

Äntligen funkar killzone.com igen. Jag skulle föreslå Sony's officiella Bluetooth Mic för ca 300:- Den är skapad för PS3'an så den kommer även ha bäst ljud. Själv ska jag testa om inte mina PC headphones kan funka, med hjälp utav en Singstar adapter Smiley blinkar
Member
Registrerad: ‎03-17-2009
0

ungefär vart kan man köpa den nånstans?
Member
Registrerad: ‎03-26-2009
0

Svar: Nystartad Klan söker glada och spelsugna medlemar

Tja Tja...

Fick just min ps3 för en vecka sedan, och blev kär i Killzone... har varit xboxare och har alla polarna där... skulle vara schysst att ha lite folk att lira med, så jag söker härmed medlemskap i klanen Smiley mycket lyckligSmiley mycket lycklig
På PS3 heter jag : xxHDSxxFred

Ha re
Member
Registrerad: ‎03-14-2009
0

Skulle gärna var med om det fortfarande finns plats. Kanske inte den mest aktive då jag måste dela min PS3 med min 3-årige son som hellre spelar LEGO Batman än låter mig spela Killzone.

login: steinhard
Member
0

[Redigerade]
@Galbatorix_ll: Du kan köpa den på flera olika ställen, om du gillar att handla i butik så finns ju Onoff, Elgiganten, etc... om du hellre föredrar internetbutik, så kan du köpa den här:
http://www.webhallen.com/prod.php?id=93283

@xxHDSxxFred & steinhard: Jag har bjudit in er nu, hoppas ni kommer att känna er välkommna här! Det gör inget om man inte kan vara aktiv varje dag eller så, vi kör för det är roligt och har en klan för gemenskapens skull! Smiley lycklig Så alla är hjärtligt välkommna! ^_^ Så jag får ta och välkomna er till HCGC! Smiley lycklig

PS: Är det någon som har lust att spela nu i helgen, kanske lördag eller söndag? Eller nästa helg? Bara säg till, så vi alla kan spela ihop oss någon gång! Skulle vara trevligt! Glöm inte att kolla in på denna tråden då och då, så vi kan planera lite gemensamma prat och spelstunder! Smiley lycklig
Meddelandet redigerades av HCGC_Kyoshiro den 03-26-2009 02:51 PM
Member
0

Hej grabbs...

Skall vi försöka köra lite under helgen? mest för att träffas och lära känna varann lite!!! Skulle vara kul. jag är i full fart med att försöka komma upp till general rang...
adda mig som polare, samma psn som här på forumet
Member
0

Jag kommer vara tillgänglig för spel imorgon då jag och en polare skall sitta hela kvällen och lira (han har lämnat frun och barna hos sig och min tjej är borta och jobbar så vi får passa på när vi kan Smiley lycklig Smiley lycklig )

Och för övrigt har jag en fråga... Repair Badgen... hur faan skaffar man den? Jag har fått mina 5 kills med min Turret...

Harebra