Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎03-31-2009
0

Svar: Nystartad Klan söker glada och spelsugna medlemar

Jag och WEzTin tänker spela vid tio. Kan joina om du vill. Om det är andra som vill adda min psn: miiiik90 så kanske vi kan spela en match tillsammns.
Member
Registrerad: ‎03-01-2009
0

Bra match ikväll! Synd att man har ett jobb att sköta annars hade det kunnat blivit lite längre!
Member
Registrerad: ‎03-05-2009
0

[Redigerade]
Gaaah vad avundsjuk jag kan vara nu XD... se alla er lira Killzone 2 och jag kan fortfarande bara vänta och se när Internet leverantören tänker bli färdig med lagningen. Just för tillfället har de ingen som helst idé om vad felet beror på och de håller på att felsöka. Låter inte särskillt försäkrande för min del.
Ringer dem igen imorgon och klagar. Det gillar det! Smiley blinkar

Men kul att se att ni håller klanen vid liv! Smiley lycklig Säg till om ni vill inleda någon klanmatch, och då vilken tid och vilken klan ni vill utmana, så skickar jag utmaningen åt er.

Meddelandet redigerades av HCGC_Kyoshiro den 04-02-2009 09:24 PM
Member
Registrerad: ‎03-25-2009
0

ahhh.. kul att ja hann med och lira med er dukftig grabbar. det var skoj ikväll. Ville bara säga till de som inte har headset att man kan köra med sitt headset till mobilen och även så kan man om man har ett dator headset köpa ett usb ljudkort för 150kr ca så kan man koppa det dit.. eller så klart köpa ett nytt fint ps3 headset. litet tips bara om det var någon som hade missat det. ha en fortsatt tevlig kväll. natti natti.
Member
Registrerad: ‎03-29-2009
0

Det var riktigt skoj Smiley lycklig Jag ska försöka skaffa ett headset till turneringen, ska se över min ekonomi lite bara.

Member
0

[Redigerade]
Jättetrevligt att så många var med och spelade ikväll (minst 6 st) I framtiden kan vi väl döpa servern till HCGC och sätta lösen på hcgc?

Jag hoppas verkligen att alla gör sitt bästa för att vara med på turneringen onsdag 21.30 nästa vecka. Kartan kommer vara Corinth River, så se till att öva på den så mycket som möjligt! Headset är att föredra

Försök att vara så aktiva ni kan på forumet också, där kan ni bl.a. komma överrens om tider att spela tillsammans =)

(Ps: Jag är Officer, även om det av någon anledning visar mig som medlem)
Meddelandet redigerades av VattenSnok den 04-02-2009 11:51 PM
Member
Registrerad: ‎03-05-2009
0

Det visar då och då att du är Officer, lite skumt! Men men, bra initiativ, och kul att ni hade trevligt! Smiley lycklig Hoppas att turneringen blir lyckad! Jag övar så mycket jag kan på Skirmish (bots kan ibland vara riktigt irriterande, de sätter vartenda granatkast), tills mitt nät funkar. Så kanske jag kan delta i Turneringen, om jag har gryyyym tur! Smiley lycklig

Vill ni ha någon klanmatch innan?
Member
0

Redigering: Självklart ska det vara Corinth Crossing och inte Corinth River Smiley lycklig
Member
0

[Redigerade]
HCGC_Kyoshiro: Jag skickade meddelande till dig ang. klanmatch nästa helg, vet inte om du fick det. Hittade ingen sorts gb när jag kollade "mitt killzone". Hemsidan behöver förbättras!
När du utmanar en klan, kolla på sida 4850 ungefär. Klaner som matchar vår rank Smiley lycklig

Tror inte att det skulle vara några problem att organisera en klanmatch, med tanke på att vi på några timmar fick ihop en del spelare till en vanlig träning !
Bäst vore det om du utmanade klanen idag så de hinner acceptera och organisera. Välj Corinth strax innan själva turneringen, kanske kvällen innan?

Smiska botsen riktigt hårt sålänge Smiley blinkar

(ps: måste kännas helt värdelöst att köra offline?)
Meddelandet redigerades av VattenSnok den 04-03-2009 07:08 AM
Member
Registrerad: ‎03-28-2009
0

Det var riktigt roligt att spela med er, den lilla tid jag hann vara med. Smiley lycklig

Vad sägs om att lägga upp en server ikväll och spela från ungefär kl. 20:00 framåt?