Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎03-05-2009
0

Nystartad Klan söker glada och spelsugna medlemar

Hardcore Gaming Community (HCGC) som klanen heter, söker nu nya medlemar! Detta är en klan, som har brett ut sig på fler och fler spel, och har just nu även kommit till Killzone 2. Vi syftar främst på att sammanföra alla gamers, och tanken är att man ska ha en gemensam och rolig spelupplevelse!

HCGC Banner

Så om du känner att du vill ha lite nya vänner att lira med, så kan du söka in till oss. Vi har inga som helst krav på hur ofta du spelar, eller hur pass bra du är. Vi spelar för att vi tycker det är roligt! Detta betyder inte att vi inte kan ordna turneringar, om alla i klanen är eniga om tidpunkter så kan vi alltid fixa fram turneringar och/eller träningsmatcher!

Så länge vi alla uppför oss och har roligt så kan vi nå långt! Smiley lycklig

PS: Om ni har en mic. så är det ett stort plus, men inget skallkrav!

Vårat forum: http://www.hcgc.co.nr/ (vilket för tillfället är under konstruktion för en ny och mer tilltalande design än den förra vi hade).
Member
Registrerad: ‎03-21-2009
0

Svar: Nystartad Klan söker glada och spelsugna medlemar

Hej.
Jag skulle gärna bli en medlem i eran klan, har ej tidigare varit med någon klan.
Har spelat killzone drygt en månad nu,och kan tycka det vore skoj kunna gå med någon klan och medverka i tävlingar.

Member
0

Nu har jag skickat en inbjudan till dig! Skulle jag kunna få be om ditt PSN, så jag kan adda dig på min PS3:a också! Blir lättare att organisera Smiley lycklig
Välkommen tll HCGC! Hoppas du kommer trivas här!

Om du har några frågor kan du vända dig till mig.
Member
Registrerad: ‎03-21-2009
0

Tjenare. Mitt id på PSN e wierdscience
Member
0

Okej, nu har jag addat dig! Smiley lycklig
Member
Registrerad: ‎01-27-2009
0

Re: Nystartad Klan söker glada och spelsugna medlemar

hur många medlemmar tänker ni ta in?
Member
Registrerad: ‎03-22-2009
0

Jag har nyligen börja spela Killzone 2 och skulle gärna gå med i er klan. Jag har headset.
Member
0

Svar: Re: Nystartad Klan söker glada och spelsugna medlemar

[Redigerade]
Gawb39 - Just nu har vi endast tre / fyra medlemar. Vi hoppas på att minst komma upp till 8st. Men vi är ju nystartade så det är väl inte konstigt! Smiley lycklig Du är mer än välkommen att gå med, om du vill!

ollber - Jag har skickat en inbjudan här på Killzone.com nu, så du är fri till att acceptera inbjudan! Smiley lycklig Välkommen till HCGC, hoppas du kommer att trivas här!
Meddelandet redigerades av HCGC_Kyoshiro den 03-22-2009 12:22 PM
Member
Registrerad: ‎03-22-2009
0

Tjena, Jag lirar killzone ungefär varje dag, har lirat det sen 2 veckor innan det släpptes (fick ett recentions ex. att recensera)
det skulle vara skit trevligt om ni skulle vilja ha mig i eran Klan, please get back to me Smiley lycklig

Online ID: Ormar
(jag vet att den suger, men min idiot till bror som valde,han är 5)
Member
0

Hej Ormar,

Visst är du varmt välkommen till Klanen! Jag har skickat en inbjudan! Smiley lycklig Hoppas du kommer att trivas här! ^_^