Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mener du 
Svar
Member
Meldinger: 10
0

Sv: Ny norsk klan søker spillere.

Hei numerology. Prøvde å adde deg på psn, men fikk beskjed om at psn iden din ikke eksisterte. Har du en annen id du spiller med, eller er det skrevet annerledes kanskje? Skriv her, så kan vi adde deg og invitere deg i klanen.
Member
Meldinger: 4
0

Hehe. Har knota maximalt med dissa kontoene.
Numerology er ikke sen samme profilen jeg spiller med.
Profilen jeg spiller med heter saedibarten og har en ganske grei sum med poenger.
Er helt ny i clanspill så jeg trenger nok litt basics. Hva er fairplay, hvordan spiller man mest mulig effektivt og hvem deler ut ordre osv.

Har headset forresten.
Gleder meg skikkelig til å prøve.
Vi snakkes.

Og forresten: elephantinehq.org Smilefjes blunk
Member
Meldinger: 10
0

Nå har jo jeg fått addet deg på psn listen min, så det er jo en god begynnelse. Kan nok få deg inn i klanen nå i kveld hvis ikke Matsingen allerede har gjort det. Når det gjelder selve spillingen så er mye av det som vi ser på som viktig å kjenne brettene og være enig om hva man kaller forskjellige områder for. Vi spiller nesten alltid med friendly fire på, rett og slett fordi vi føler spillet blir litt mer taktisk når du må ta hensyn til lagmedlemmer i kamp og ikke kan hive granater i vilden sky.

Hvordan man spiller mest mulig effektivt er vel et spørsmål vi selv ikke har funnet svar på, alt er under utprøvelse alltid. Jeg kan jo si at når vi skal spille en kamp mot en annen klan så handler det mye om hvor mange er med på hver side og hvilke klasser og evner trenger vi da å ha med, det er med andre ord en stor fordel hvis du behersker og er komfortabel med mange forskjellige typer klasser men ingen blir tvunget til å spille noe de ikke liker. Selv spiller jeg som oftest Medic eller Tactician, og engineer eller soldat en sjelden gang iblant hvis det trengs.

Matsingen og jeg er ofte squadledere og bjeffer ut ordre, men mange andre har vært og vi lar hvem som helst som vil få prøve. Som squadleder må du vite hva du har på laget, kunne sende dem der det trengs eller la dem jobbe selvstendig ettersom situasjonen og det viktigste er kanskje at man må prøve å være jævlig på hugget i forhold til hva neste runde blir. Med dette mener jeg at når spillet begynner må du ha en plan klar for et område og få med deg squaden din dit. Du må f.eks mot slutten av en search & destroy runde innse hvis du ikke lenger kan vinne, trekke tilbake squaden din og prøve å gjette og forberede neste runde så du kan få et forsprang på fienden. Etter assasination og search & destroy er det alltid en litt økt sannsynlighet for at det blir samme neste runde bare motsatt (f.eks bomb istedet for forsvar, eller drep target istedet for forsvar), ellers må du bare prøve å huske hva som har vært slik at du kan klare å ihvertfall forutse hva siste runden blir og annonsere ett minutt eller noe sånt før den begynner.

Håper ikke denne lille tekstveggen var for intimiderende, men siden du spurte tenkte jeg at det var like greit å skrive ned noen ting jeg har plukket opp. Jeg skal nok spille litt i kveld, så jeg ser deg kanskje i Killzone. :-)
Member
Meldinger: 4
0

[ Endret ]
Dritfett folkens. Var med å spillte på Torsdag. Først et par runder mot hverandre og så public. Saedibarten som skriver forresten. Og der har jeg et spørsmål: Når jeg logger på med psn-kontoen min med playstation så spiller jeg som saedibarten, men her på internettet og forumet og lignende så heter jeg numerology. Klarer ikke logge på som meg selv. Men jeg finner spilleren saedibarten her. Og der står det bl.a.

Personnel File Missing
saedibarten has not completed a Killzone.com profile yet. However, combat records for this soldier are available.

Skal prøve meg på noe voldsomt festlig. Å slette denne kontoen og så finne tak i meg selv igjen.So. See ya.
Meldingen ble endret av numerology den 09-05-2009 12:16 AM
Member
Meldinger: 1
0

Ja se der ja.
Litt på vei ivertfall...
Gleder meg til full kamp til uka.
Vi snakkes.
Member
0

Jeg vill gjerne bli med klanen.
Member
0

Kan jeg joine klanen vis den ikke er full eller noe? Jeg har headsett, og jeg spiller daglig sånn cirka.
MvH Patrick1903
Member
Meldinger: 2
0

Hei alle sammen

Jeg foreslår at hvis dere vil være med så legger dere til enten Matsingen eller TheAshenVictor på PSN og sender melding der, det går utrolig mye fortereSmilefjes tunge

[url=http://eu.playstation.com/psn/profile/bandyboy/] [img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/bandyboy.png[/img] [/url]
Member
0

Hei du! Jeg heter Simen, og skulle gjerne tenke meg å joine klanen din! Jeg bor i Sverige for øyeblikket og studerer. Jeg har ikke unlimitid playingtime, men jeg spiller når jeg har tid. Jeg spiller best som sabotør. hvis du er interesert i dette tilbudet så er det bare å sende meg en melding! (wholf23)
Member
Meldinger: 39
0

Re: Sv: Ny norsk klan søker spillere.

Nå har klanen fått forum! adressen er "dotmoe.net" (Uten hermetegn) Hvis noen vil joine, kan de adde en av disse nickene til vennelisten og sende en request: matsingen, theashenvictor eller kakestorm