Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mener du 
Svar
Member
Meldinger: 39
0

Ny norsk klan søker spillere.

[ Endret ]
Den norske klanen: S.M.A.R.T Assasins søker nye medlemmer. Vi er interesert i spillere som spiller aktivt, og er team orientert.
Vi er aktive casuals, og krever ikke at du har noe annet nivå enn det.
Vårt mål med klanen er at vi har nok spillere til at det alltid, er folk tigjengelig for regelmessige klan matcher.
Headset er obligatorisk
Message Edited by Matsingen on 06-10-2009 08:06 PM
Member
Meldinger: 1
0

Sv: Ny norsk klan søker spillere.

hmm. dette hørtes veldig morsomt ut ..siden d blir 1 helt ren norsk klan Smilefjes veldig glad veldig lyst til å joine ^^ men problemet er at jeg jobber veldig mye men spiller seff når jeg har tid til d. joiner hvis jeg får lov men skjønner også hvis d er sånn at man må være m hele tiden at jeg kanskje ikke passer inn akk der .. hehe.. Må man være spesilet gode også ???
Member
0

Re: Sv: Ny norsk klan søker spillere.

Vi er casual og stiller ikke store krav til ferdighetene dine. Vi ønsker bare at du er en team spiller.
Folk blir bedre av å øve, og individuelle svakheter blir mindre med et team som samarbeider.
Vi ønsker at du har mikrofon slik at vi kan ha team chat gående.
Vi prøver å spille en klan match i uken, (flere om vi har tid og lyst!) og de fleste har som regel et par timer å avse en helg. En fire klaners tournament tar ikke mer en et par timer å fullføre.
Jeg kan adde deg til listen min, så kan vi snakkes på PSN
Member
0

Hei

Jeg så dere søkte etter spillereSmilefjes glad Siden jeg ikke er med i noen klan hørtes de intressant ut.
Jeg spiller litt killzone når jeg har tid, for det meste i helgene. er intressert i å joine denne klanen. headsett har jegSmilefjes glad

mvh knuten1
Member
0

Yeah! Jeg adder deg så snakkes vi nærmere.
Member
Meldinger: 3
0

Kan godt tenke meg å være med, akkurat kjøpt meg PS3, har headset.
Spiller mest i helgene, men jobber litt også. Så lenge jeg får litt varsling i forkant kan jeg nok stille opp.
NB: Drar på ferie i overimorgen og blir borte ca 2 uker. Men etter det er jeg ledig så lenge det ikke kræsjer med vakter jeg har i forbindelse med jobb.
Highlighted
Member
0

Jeg har ferie til helgen, så de neste to ukene blir det lite aktivitet uansett. Jeg adder deg til listen, så snakkes vi.
Member
0

er det veldig viktig å ha headset? hvis ikke  er det mulig å joine?Smilefjes likegyldig
Member
0

Heisann! I klankamper er det helt avgjørende at vi holder kummunikasjonen gående hele tiden. Alle skal bli oppdatert på status, og taktikker skal omjusteres on the fly. Hvis en spiller skal holde flanken og ikke kan gi beskjed når han går ned, er katastrofen et faktum.
Dessuten går vi igjennom kampenene etterpå og kalibrerer. Det foregår også mye sosialt.
Et dritbra offisielt sony headset koster 350 på GAME butikkene tror jeg, og det er ikke allverden.
Vi vokser stadig, spiller ofte battles, og har dedikerte medlemmer.
Har du headsett, er en bra fyr, og digger teamplay tror jeg du vil føle deg hjemme i klanen.
Cheers!
Member
Meldinger: 3
0

Sv: Re: Sv: Ny norsk klan søker spillere.

Siden mitt Sony headset gir ekko for andre fant jeg et til 169kr på gamezone.no
Og mange sier at det er bra det også. Så headsett koster ikke allverden