Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mener du 
Svar
Member
Meldinger: 1
0

Sv: Norsk Clan. Noen interesserte?

Hei. Jeg kunne godt tenkt meg å joine en norsk klan ja, lei av dissa franskmenna som sitter og vræler på mikrofonen=) Legg til Lord-Eomer hvis det finnes interressant Smilefjes blunk
Member
Meldinger: 2
0

Har spilt en stund, og vil gjerne bli med i en skikkelig klan. Legg til Espenius hvis dere vil ha meg med ; )
Member
0

Hei du! Er norsk jeg også. Har lyst til å joine en clan fordi er lei av å drepe random folk.

PSN: ImOnFire8
Sted: Drammen
Rank: General
Alder:13
Stat: Er ikke bare på Bodycount/Liktelling, liker å spille alle missions, er ikke bare sånne killing-fyr.. tenker taktisk - legger spawnpoint på rett sted, gjør det spillet ber meg om og sånt.

Håper du kan svare meg snart, sees!
Member
0

jeg og synes en norsk elite folk kune sammle seg og ha en sån batle der norge var mot svenksene danksene engelsk mennen alle sammen var på som for eks norske lanslaget i dag at man tar ut lag til vm i killzone mellom landene så man sender ut deet laget man tar ut det synes jeg hadde hevrt dritfett med noe nytt
Member
Meldinger: 3
0

Hei!

Om dere har fått opprettet en klan nå, og dere vil prøve dere litt så er vi i Morituri Te Salutant klar for battles..

Nå er det slik at NCL ikke blir arrangert for kz2 (men for cod4)

så om noen norske killzone klaner går sammen for å spille en turnering så er vi med på det!

Hva sier dere?

forresten, om dere vil ha challenges gå inn på forumet vårt og skriv i gjesteboken! siden er: http://morituri.friendhood.net/

Vi snakkes!
Member
0

Vil bli med i norsk klan. Er ikke akkurat profesjonell spiller, men er ute etter å ha det gøy.

PSN: Svarstad
Member
0

[ Endret ]
Helloen! Jeg er gira på å bli med, om det fortsatt er rom =p

Har bare hatt spillet ett par dager, men jeg eier! =D Ble General på drøye 5-6 timer. Sjekk ut KD ratio etc om det er det det står på Smilefjes blunk

21 år, spiller når tider viser rom for det. Så og si hele tiden! Smilefjes veldig glad

Add meg på PSN da; mCzar

La oss eie! Smilefjes veldig glad

EDIT:
Har spillt mye konsoll. Var tidligere i klan i GoW (Ja veit, xbox 360, men den er ute av hus)
Har også spillt i klan i CoD4 - høyeste rank der x3 på xbox, og rank 55 på ps3 (Orket ikke starte på nytt atter en gang)
Spillt mye Battelfield: Bad Company. Lå på delt andre plass i verdens ranking før militær tjeneste =p
Nå er det KZ2 som har tatt overhånd!
Meldingen ble endret av mCzar den 04-22-2009 04:25 PM
Member
0

Jeg har lett etter en norsk clan nesten helt siden jeg fikk spillet. Jeg er 16 år og kommer fra Stavanger. Helt greie skills, vil jeg si Smilefjes glad
Får jeg joine???

PSN: THOFRA

(har også mikrofon, hvis det har noe å si Smilefjes tunge )
Member
Meldinger: 2
0

Intressant, ja!
Vil gjerne bli med i klanen,
PSN: Dybvikz
Alder: 15 (2 dager til 16år)
Rank: Har ikke spilt online (enda, (fikk spillet i dag))
det er en ting jeg hater så er det, overhypre små unger som skriker i micen.

Håper på å få bli med, er det noe mer jeg skal skrive, bare si i fra..
Member
Meldinger: 44
0

Re: Sv: Norsk Clan. Noen interesserte?

Bra at du er interessert, men siden du sier at du fikk spillet i dag så regner jeg med at du er ikke kjent med baner og hele det online systemet. Når du har nådd rank GENERAL og har mere kills enn deaths og har god peiling på våpen og sånt så kan du sende meg melding, så får vi se Smilefjes blunk

PSN: ITSINUSALL
killzone