Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mener du 
Svar
Member
Meldinger: 7
0

Sv: Norsk Clan. Noen interesserte?

Jeg er veldig gemen på en klan jeg kan spille med. Men hvordan fungerer det, må jeg legge alle medlemmene av klanen til vennelisten på PS3 for å kunne spille sammen?

Navn: Chris
Alder: 22
Mic: Ja
Spilletid: Nesten hver dag

Jeg pleier å spille som taktiker og sanitet! Håper på en invite i nærmeste fremtid Smilefjes blunk
Member
Meldinger: 44
0

Re: Norsk Clan. Noen interesserte?

alcahuete og NOR-chr, klan invite er sendt. Velkommen til Norwegian Disasters
killzone
Member
Meldinger: 1
0

hei,jeg er veldi intrisert i å bli med ,men je er ny og vet ikke vordan man blir med btw jeg likte namnet: NoMurcy
Member
0

Jeg er med.

Heter Stealthkiller93t på PSN,
Member
0

Er med jeg! Trenger en klan å kicke ass med.
Heter Eirikredhead på PSN.
Member
0

Sv: Re: Norsk Clan. Noen interesserte?

Jeg kunne gått tenke meg å joine klanen din.

PSN : Malk__

Kjetil , 29 år, Hedmark.
Member
0

Hadde vært bra å få joine en Norsk da.

Jeg har mic, spiller ofte, bruker å ligge rundt de 5 beste når jeg spiller. Sett at jeg ikke er uheldig og blir one-shotta med en gang jeg respawn.
Jeg er 18 år og når jeg spiller, spiller jeg ikke for å vinne, men å totalt mose alt som står i min vei. Og Aiexus (ikke en L, men i. Mange bruker å ta feil) er brukernavnet mitt online
Member
0

Jepp.. jeg vil gjerne være med.. Navnet dere har kommet frem til høres bra ut for meg...
PSN id: hanspa
Member
Meldinger: 44
0

Re: Norsk Clan. Noen interesserte?

[ Endret ]
Hei til de som er med og ikke er med i klanen. Jeg gjorde noe dumt og la til alle som spurte om å være med i klanen ( ja, jeg er for snill og klarte ikke å si NEI) men nå ser jeg at det er en del noobs som jeg har i klanen som er for lite online, kan ikke samarbeide og kan ikke skyte for 50 øre!!

Forumet til Norwegian Disaster er under construction og er snart oppe. Kommer til å kicke et par folk som er på klanen. De som har lyst å joine kommer vi til å teste ut først rett og slett og se på statsa dine. Obligatoriske kravene er at du har minst General rank 10%, har mic, er 16+ gammel og er online ganske ofte!!

Forum regner jeg med er oppe til neste uke, så når den er oppe så poster jeg link her og da tar vi diskusjon over til forumet Smilefjes glad

Hilsen
ItsInUsAll
Message Edited by ItsInUsAll on 03-26-2009 08:39 AM
killzone
Member
Meldinger: 2
0

Kunne godt tenkt meg å joine.

Tor Erik, 20, sogn
PSN: Mannafeitt