Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mener du 
Svar
Member
Meldinger: 44
0

Norsk Clan. Noen interesserte?

Hallo folkens. Håper dere alle koser dere med killzone 2 som må jeg si Driiit RÅ!. Ok, det jeg har lyst å gjøre er å lage en norsk clan og er ganske sikker på dere har lyst til det også. Jeg vil samle oss norske på et sted og skyte helvete ut av de andre. Jeg har ikke bestemt meg for navnet på clanen fordi jeg vil at dere skal komme med forslag(de som er interessert) sånn at dere med er å lage clanen Smilefjes blunk

Da er bare å sette i gang. Introduser deg selv og legg igjen forslag til navn på clanen hvis du er interessert da =)
Ps: Jeg vil helst ha 16+...er så lei av drittunger.

Forslag: Godspeed, The Untouchables, NoMercy, Killboyz....har mange flere Smilefjes tunge
PSN: ItsInUsAll

killzone
Member
Meldinger: 3
0

Sv: Norsk Clan. Noen interesserte?

Du har ikke lest tråden ang. -| Norwegian Legion |- da?
Member
0

Re: Sv: Norsk Clan. Noen interesserte?

Jo, men var ikke helt fornøyd med navnetSmilefjes tunge
killzone
Member
Meldinger: 11
0

Jeg er helt med på en Norsk Clan. d er lettere å relatere til en norsk clan vis navnet er halvnorsk. så eg ville gått for NO-Zoners ellar nokke. Add MadLars på playstation network i så fall...
Member
Meldinger: 8
0

høres bra ut...
et norsk relatert navn hadde også vært supert.
Member
Meldinger: 11
0

Men jeg synes vi burde danne clanen snart, vi kan ikke bare sitte hær å blogge...Navnet er ikke så s sykt viktig så lenge d ikkje e så jævli teit, eg går for d meste. Synes vi bør danne clanen over den neste uka.
Member
0

Halla. Keen på en norsk clan. hittil har jeg bare funnet dritt, men dette virker fett. Er general (såklart) Er ikke spessielt noob heller. hadde vært fett å kunne få joina.

Legg meg til på PSN: Marius-Norway om du bryr deg
Member
0

Re: Norsk Clan. Noen interesserte?

Her ble det liv ja, det er bra at dere er interesserte. Enig med at vi bør ikke vente så lenge. Skal vi gå for "Norwegian Disasters" ??
killzone
Member
0

Sv: Re: Norsk Clan. Noen interesserte?

ka med Norwegian Bastards? x)
Member
0

Re: Sv: Re: Norsk Clan. Noen interesserte?

Njaaa, **bleep** blir litt overdrevent Smilefjes tunge..."disasters" har litt mer humor. Tenker jeg da =)
killzone