Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎03-01-2009
0

Klan för spontana våldsyttringar i mån av tid.

Hej!

Är du som jag, sparsamt ambitiös, och bara vill vara med i en klan där vi spelar i mån av tid; så finns nu ett alternativ. Gå med i klanen " Fear and Loathing ".

Jag är baserad i Göteborg och hittills har vi övrig representation endast i Jönköping, inte mycket till en klan ännu med andra ord. Dess utom har jag ett liv vid sidan av Killzone så jag håller mitt spelande till några timmar i veckan på sin höjd och mestadels kvällar och helger.

Är du intresserad så är det bara att hoppa med. Är du dess utom i spelbranschen och runt 20-30 år så är du dess utom med likasinnade.

Moder Svea (och i viss mån även Kal & Ada) wants you to join!
/Sebastian, "raoulSWEduke"
Member
Registrerad: ‎03-06-2009
0

Svar: Klan för spontana våldsyttringar i mån av tid.

[Redigerade]
Hej Sebastian Smiley lycklig
Jag är en kille på snart 19 år, stockholmare. Spelar Killzone i måttlig dos, dvs kanske 6h/veckan. Skulle gärna vilja joina klanen, känns lite ensamt att springa omkring klanlös =/.

Har mic
blir general imorrn, spelar främst medic eller sniper (får se imorrn hur kul det är).

Vore toppen om man fick joina!
ID: Svampbob

Hare!
Meddelandet redigerades av Svampbob den 03-17-2009 11:16 PM
Member
0

Hej Svampbob (Schysst nick by the way!)
Kul att du vill vara med. Håller med om att det är lite ensamt bland alla kulor och granater ibland.

Jag addar dig när jag är online nästa gång, eller om du hinner före så är det bara att lägga till mig raoulSWEduke .

Ha're!
/Sebastian
Member
Registrerad: ‎03-03-2009
0

hej

låter bra med lagom ambitionsnivå.
Är gärna med om du släpper in dom som... inte är så bra?
id: mattfsho
Member
Registrerad: ‎02-25-2009
0

[Redigerade]
Håller med ovanstående angåande skoj med lagom ambitionsnivå! Spelar själv lagom mycket men är trots allt en ganska medioker spelare. Skulle därför vara kull att få vara med i en klan där ingen blir sur om jag dör för mycket etc. Om detta är fallet i denna klan skulle jag mer än gärna vilja joina!!
Har för närvarande ingen mic men planerar att köpa en nu till helgen..

id: morrten
Meddelandet redigerades av morrten den 03-20-2009 08:54 AM
Member
Registrerad: ‎03-26-2009
0

Hur många medlemmar är ni nu?? jag(MoooRG) och en kompis(DaDon1978) letar klan, blev intresserad av eran klan mest pga ni är från Gbg prcis som vi är. Hör av dig om du behöver två medlemmar till.
Member
0

Tjenare MoooRG och DaDon1978. Klart vi behöver mer folk! Just nu är vi 4 medlemmar och 3(?) pending.
Lägg till mig raoulSWEduke på PSN så skickar jag en inbjudan så fort jag är online igen... om inte jag hinner lägga till er först vill säga.

Make war, not love!
/Sebastian
Member
Registrerad: ‎04-06-2009
0

Tja. Skulle du kunna göra mig till officer så att jag kan bjuda in ett par polare och boka klanmatcher. Hade varit gött om vi kunde ha en fast dag i veckan där alla var online och lirade, då skulle man kunna boka in ett par matcher samma kväll.
Member
0

Hey!

Satt i samma tankar, har varit lite mycket i den riktiga världen bara. Jag promotar dig på studs!

Peace out!
Member
Registrerad: ‎04-06-2009
0

Många av oss har ju mycket att göra vid sidan om spelandet, och spelar ju dessutom andra spel än killzone men hade det inte varit en kul grej att en dag i veckan boka in en klanmatch eller två på en kväll. Säg att man tar varje måndag kl 19:00 till 21:00 och bokar in det i sin kalender då hade vi ju kunnat köra 10 vs 10 klanmatch. Vi börjar ju trots allt bli några stycken nu. Jag vet inte vad ni andra har spelat mest men bodycount har för mig blivit standard även om jag det senaste spelat på hela brädet, måste ju få alla medaljerna hehe. Det funkar iaf inte att posta i klanforumet så skriver här istället. får hoppas att alla läser här ibland och kan skriva vad det tycker.