Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎02-25-2009
0

Re: Svar: Klan för spontana våldsyttringar i mån av tid.

Tjena, ni verkar sköna och på samma ambitionsnivå som vi. Spelar med en massa britter, en kärngrupp på 10-15 pers som håller hus på eurogamer.net. Vill ni ha en utmaning på "vår" hemkarta och sedan en returmatch där ni bestämmer reglerna? Vore najs.

Hoppas att storleken på vår klan inte skrämmer er, vi har en jäkla massa ickespelare som ska snart kickas. Smiley lycklig

Svara här eller skicka en challenge direkt! Vi kan kvällstid 20-23 GMT alla dagar.
Member
Registrerad: ‎03-01-2009
0

Svar: Re: Svar: Klan för spontana våldsyttringar i mån av tid.

Sweet. Vi försöker vara online på måndagar efter 20-21 någon gång. Skicka gärna en utmaning till fear and loathing . Vi brukar skrapa ihop runt 6 spelare.
Member
0

Re: Svar: Re: Svar: Klan för spontana våldsyttringar i mån av tid.

Underbart, vi har en turnering samma kväll men det bör gå bra. En utmaning är skickad!
Member
0

Re: Svar: Re: Svar: Klan för spontana våldsyttringar i mån av tid.

Det blev 6 från oss mot 3 från er, synd. Vi fick jobba hårt ändå. Det var så mkt brus att jag mutade alla från FaL, sorry om ni försökte prata med mej.

Vi ser fram emot en returmatch i form av en utmaning från er!
Member
Registrerad: ‎04-06-2009
0

Svar: Re: Svar: Re: Svar: Klan för spontana våldsyttringar i mån av tid.

Japp, vi fick inte ihop alla vi önskade, skulle nog säga att vi har 4 väldigt aktiva spelare och några som spelar lite då och då. Bokar en match mot Er när vi är säkra på att få ihop folk.
Member
Registrerad: ‎09-19-2009
0

Svar: Klan för spontana våldsyttringar i mån av tid.

Hejsan! Jag blev sugen att joina en klan, är dock bara 15 och har spelat i typ 3 veckor nu men är ganska bra ändå. Har ingen mic än men tänkte att jag köper en om jag kommer med i en klan. Kan ju adda min psn: "TheSquiG" om jag kan joina Smiley lycklig /Mvh Simon :-D
Highlighted
Member
Registrerad: ‎04-06-2009
0

Svar: Klan för spontana våldsyttringar i mån av tid.

Tja klanen är inte spec. aktiv längre de flesta har lämnat den. Du är välkommen att joina LOAD istället om du känner för det.