Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎05-10-2009
0

Klan GoA- söker spelsugna gubbar

Hejsan söker spelglada typer till GoA- (Gods of Affliction).
GoA har sina rötter i CS och var då en kompis klan, vi fanns på clanbase och medlemmarna hängde på quakenet. (nostalgi)

Jag ser gärna att du är/har:

¤ Mognaden för att spela i lag och kunna konversera i stressade situationer Smiley blinkar .
¤ Rätt attityd.
¤ Laganda och lagspel.
¤ Spelar för att ha kul, vinst eller förlust kvittar bara vi gör vårt bästa.
¤ Minst general rank.
¤ Vanan att spela i en klan sen tidigare.
¤ Vill spela med medlemmar i grupp public och även en del cw.

Uppfyller du kriterierna hör av dig... Vi hörs!

Member
0

Svar: Klan GoA- söker spelsugna gubbar

Haha, du kändes faktiskt som en Skandinavisk spelare när vi möttes public, jag skickade ett mail till dig och undrade ifall du ville gå med i vår klan, du spelade bra.
Member
0

Hatten av man tackar.
Vi kan ju eventuellt fundera på en fusion får se lite först om man kommer att få något svar här.
Member
Registrerad: ‎04-30-2009
0

Hej!
Jag är intresserad om NI nu behöver fler spelare! Det ända som talar emot mig (Förutom kärringen här hemma) så är det väl att jag inte har nån erfarenhet av "seriöst" klanspel!

Allt annan har jag nog så det räcker o blir över!

Mvh

Conny
Member
0

Hej Qonny du är välkommen till Gods Of Affliction just nu har jag en officerare från England och han har bjudit in några spelare har inte spelat något med dem men får följa upp dem sen så det lär ju bli engelska när vi spelar fast hoppas på mer skillat folk från Sverige vi är ju faktiskt världs bäst på tv spel.

Jag kommer lägga till dig nu så det är bara att du accepterar inbjudan vill hälsa dig välkommen till klanen igen!!

Kan berätta lite om mig själv också när jag ändå håller på kan ju vara kul att veta vilka lirare man spelar med.
Bor Stockholm
ålder 28
Jobbar inom säkerhetsbranschen
Bor med flickvän
spelar mest kvälls tid
spelar för att ha kul

Vill även tillägga att jag söker mer folk från Sverige var inte blyga att höra av er Smiley lycklig hat gött!!
Member
Registrerad: ‎07-27-2009
0

Tjenare,

Är en föredetta CS 1.6 spelare som nyss har hittat de roliga i konsol fps spel.
Var en "high" spelare på CS, spelat sen jag var 8 'är 15 nu.
Bor i stockholm.

adda mig på friends så kan vi snacka mer

- Vilsevalle
Member
0

Kul att du visar intresse men vi får vänta ett tag innan vi kan bjuda in dig eftersom minsta rangen är general men det är du ju snart..
Jag addar dig när jag sitter vid mitt ps3 nästa gång.
Höres
Member
Registrerad: ‎02-27-2009
0

Hur ofta spelar ni klan matcher?jag lirade i en klan som ligger 7 nu dock var det svårt med tyskan då den har sin bas i de trakterna skulle vara trevligt med en svensk klan som spelar endel matcher mot andra klaner...kolla mina stats och hojta om det är intressant?

Bydgosh
Member
0

Hej Bydgosh!
Jag ser gärna dig som medlem i Gods Of Affliction.
Svar på din fråga.. Vi har inte spelat någon klan match ännu först måste vi hitta ett stabilt lag med goa ^^ lagspelare i attityd och skill. När vi väl spelar kommer vi spela för att vi tycker om spelet och tycker om att spela i ett sammansvetsat team. Förlorar vi någon match så kvittar det bara vi ger allt och visar att vi kan och givetvis håller oss till taktiken. Poängen under en klan match vet vi alla inte avspeglar sig i skill så tänk mer på helheten än individuella poäng.

Följd frågor till dig.
Har du mic / om inte kommer du skaffa
När kan du spela om dagarna? (varagar spelar jag efter 1700 men behöver inte betyda att jag spelar varje dag)
Jag är intresserad av att ha en officerare som kan hjälpa till att styra upp rekrytera organisera mm ligger det i ditt intresse?

Hör av dig här eller på psn: amazingly

Hoppas att vi hörs så jag kan bjuda in dig till klanen
Member
Registrerad: ‎02-27-2009
0

just nu har jag sommarlov till 10 augusti...men kommer att vara i skolan halvdagar (8:30-12 el 13-16:30) har mic bor i sthlm 27 barre sambo så blir ibland knepigt med spelande...kan absolut tänka mig en sådan tjänst med rätt uppbackning så blir det galant körde mest matcher 2vs2 men även större så har samarbets tänket i spelandet...och visst spelar man för att det är kul =) men hoppas på träning och drillning i taktiker som prövats flitigt på fält...
sköna radbrytningar det är i detta meddelande ser jag nu...=)