Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

Killzone Controller of Toetseboord & Mouse skills

Beste Killers

Ik ben wel is nieuwsgierig hoe jullie gamen met killzone 2 en of het al goed mogelijk is om met toetseboord en muis te game.

Ik ben zelf nog niet erg pro , en ben nog eigelijk een aardige n00b en fun gamer , maar ik zie sommige gamers die al aardige stats en rank hebben.

komt dit omdat ze gwn goed aimen met een controller of gebruiken ze een toetseboord en muis. en is het allemaal al goed in te stellen naar je eigen config ?

Member
0

Re: Killzone Controller of Toetseboord & Mouse skills

Ik gebruik de standaard instelling van de PS3controler, maar ik zou toch toetsenbord/muis prefereren.
Nu heb ik soms last om deftig te 'mikken' Smiley Verdrietig
Member
0

Ik snap wat je bedoelt. Dan probeer je op je tegenstander te aimen terwijl hij al wat lood jouw kant op stuurt.
Member
0

ER zijn zat mensen die heel goed met een controller kunnen gamen (ok ok een muis en keyboard is dan nog altijd beter)

Ik heb zelf de XFPS RateUp for PS3, maar ja die is nu geconfigureerd voor BF:BadCompany en die keysetup is niet handig voor KZ, ik ben dus sinds 2 weken 100% op de controller aan het gamen en het ging best aardig.
Ik heb een aantal 100den uren BF (Op PC vooral) gespeeld, dus controller gamen is voor mij echt super lastig, omdat muis gewoon veel beter en preciezer kan mikken.

Ach ja misschien binnen kort de FragFX v2, eerst maar eens lekker prutsen met mn controller
Member
0

[ Bewerkt ]
Ik ben zelf een pc-gamer, heb hiervoor denk ik al 8-10 jaar met een muis gespeeld. Voor mij was het wel een verandering om ineens naar de controller te gaan.
Maarja ik heb een PS3 gekocht voor spellen als KZ2, in het begin was het idd lastig aimen en was ik al dood voordat ik de crosshair op de tegenstander kon zetten.

Maar ik heb er nu bijna 10 uur tijd opzitten in statistics en in de 5x5 mins games zijn 20-30 frags met daarbij een stuk minder deads normaal aan het worden.
Ik denk dus dat het gewoon een kwestie van oefenen is, want voor mij is het aardig normaal en ben ik dus niet echt meer aan het denken en zoeken bij het aimen.

succes in ieder geval Smiley Vrolijk
Message Edited by koningrichard on 03-03-2009 08:32 PM
Member
0

ik wil ook de fragfx kopen maar kan hem nergens krijgen? weet iemand een winkel waar je hem kan kopen (online) en weet iemand of de fragfx werkt met killzone 2?

Alvast bedankt!
Member
0

Yep met oefenen komen we er wel, de stats zijn toch al naar de kl*ten Smiley Vrolijk