Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

Kan geen games meer joinen sinds patch

Hey,

Voor de patch werkte alles perfect, zelden disconnects of server errors gezien. Maar ná de patch ben ik nog geen enkele keer in staat geweest om daadwerkelijk online te spelen. Inloggen en een game kiezen lukt allemaal zonder problemen, maar op het moment dat ik een game gekozen heb, deze geladen is (en eventueel voor een level gestemd heb), krijg ik een scherm waarop staat: ''synchronisatie met spelserver'', terwijl de andere mensen dan al aan het knallen zijn. Ik kan zolang wachten als ik wil, er gebeurd niks, mijn PS3 hangt ook niet vast dan, maar hij laadt/verbindt gewoon niks... Een enkele keer is ie wél vast blijven hangen. Ik kan ook niet weg van dat scherm zonder op de PS-home knop te duwen om vervolgens quit game te kiezen.

Wat het allemaal nog erger maakt is dat ik de enige lijk te zijn die dit probleem heeft. Ik heb nog nergens andere mensen met dezelfde klacht gezien en google levert ook niks op, op wat berichten van de releasedag na.

Andere online games zoals SOCOM Confrontation en Resistance 2 werken nog steeds zonder problemen, dus aan mijn internetverbinding/routerinstellingen zal het, denk ik, niet liggen.

Dus, iemand enig idee? Neuzen hier ook ontwikkelaars van Killzone 2 die me eventueel zouden kunnen helpen/op de hoogte stellen?

Lelijk dat ik 60 euro heb betaald en vervolgens na een week niet meer online kom terwijl de rest van de wereld het wel lukt.......
Member
0

Re: Kan geen games meer joinen sinds patch

Iemand? Heb al 2 keer de patch verwijderd en opnieuw gedownload en ook de savefile verwijderd en opnieuw aangemaakt. NIKS van mijn kant werkt... Een Guerrilla medewerker aanwezig die van meer weet?
Member
0

Zie je kans om jouw disc in een andere ps3 te testen of iemand anders zijn killzone ff in jouw ps3 testen.

dan kan je iniedergeval uitsluiten of het aan jouw ps3 ligt of aan de disc.
Ginkos sig
Member
0

Kan het toch bijna niet aan liggen?

Ik zou enorm graag een oplossing hebben van GG, maarja, die zweven hier niet eens rond op de Nederlandse fora, wel op de Amerikaanse, maar daar krijg ik ook geen antwoorden. Word er toch wel schijtziek van dat ik al bijna een week niet kan spelen en ik heb geen idee waardoor het komt..........

Antwoorden A.U.B.?!
MVP
0

Wat voor een NAT type geeft je PS3 weer?