Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

Ik heb een hele domme vraag, wie helpt mij ?

Hallo, ik schaam me dood, maar wat zijn c4's en hoe kan je ze plaatsen? Sorry, maar kan iemand me helpen, nadat hij bijgekomen is van het lachen.

Bedankt.
Member
0

Re: Ik heb een hele domme vraag, wie helpt mij ?

als je als saboteur 10x iemand dood als je vermomd bent krijg je een lintje, doe dit 8 keer en je kunt je C4 gebruiken door op rechterpijltje te duwen als je saboteur bent tenzij je insignecombinaties kan , dan ook gwn pijltje naar rechts, maar dan kan je ook tacticus met C4 zijn enz...
als je dan u C4 zet dan zet je ze beter per 3 omdat ze dan snel reageren, als je er eentsje zet, dan is het maar een kleine kans dat ze ontploffen als er iemand overloopt, dus gwn per 3 zetten, en zet ze best ergens op het dak (laag dak) of op de muur want als ze op de vloer liggen ontploffen ze al gouw omdat er een granaat naast ontploft..., hoop dat dit helpt xD
Member
0

c4 is een grote en krachtige bom als je met destroy target moet gebruiken als je saboteur bent dan moet je je eigen vermomen en per match 10 x iemand neer schieten als je VERMOMD bent en als je dat heb gedaan dan krijg je een medaile en zovoort je krijgt zelf dan nog eens c4 maar dat zijn dan mijnen c4s
Member
0

als je sabouteur bent en je kan soort mijnen neer leggen dat zijn die c4 het zijn op sich draagbare c4s
Highlighted
Member
0

geen vraag is dom je wil gewoon iets weten en c4 is ''plastic explosief''  een bom dus uh ik weet niet wat je wilt weten over c4 in killzone want daar weet ik nix van terwijl ik die hatrd fan ben , waarschijnlijk is c4 iets wat een saboteur kan neer leggen maar ik dacht dat dat proximity mines waren veel succes met je zoek tocht naar antwoorden greet terry