Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mener du 
Svar
Member
Meldinger: 1
0

Hey alle! Hvor er dere ingame?

God dag alle!

Jeg kjøpte PS3 med KZ2 som jeg startet med nå på lørdag. Ble helt hekta og har rundet singleplayer campaign på graden under elite. Samt at jeg online nærmer meg Løytnant.
Jeg skal ordne meg headsett til til Onsdag når jeg kommer hjem igjen.
Men hittil har jeg spilt på servere der jeg har sett noen norske navn her og der, men i aller største grad er det mye engelsk, spansk, italiensk og høre.
Har GMT +01 hvis det skulle ha noe og si.

Men håper noen her vet litt mer om hvordan jeg finner ut hvem som kan være og finne hvor Smilefjes blunk

Keep in mind at jeg er HELT ny i KZ2 og Ps3. Har en god del online erfaring fra Ps2 med Socom2 der jeg gikk under navnet Zarz hvis noen har spilt det en gang i tiden.

Takker for alle svar. Håper det er en del nordmenn som spiller =))

Mvh SykerN !! !!
Member
Meldinger: 18
0

Sv: Hey alle! Hvor er dere ingame?

Du må bare sjekke forumet her og finne navn her.
Nesten umulig å finne nordmenn basert på navn ettersom nesten igen
har noe som er norsk...slik som meg for eksempel...
Member
0

Heisann,

jeg er enig med personen over meg her og anbefaler deg å titte rundt på forumene, sikkert mange nordmenn som spiller KZ2 Smilefjes blunk

For øvrig kan du jo legge til meg, ikke akkurat så ofte jeg spiller nå for tiden, men norske buddies i vennelista er bare hyggelig Smilefjes tunge

Member
0

Man kan legge til venner man møter mens man spiller online eller på Playstation Network. Så når man starter et spill på Kz2 kan man "bli med en venn" eller "bli med et klanmedlem." Legg til meg. - sadibarten. så ser du når jeg logger meg på og henter hagla. Sees.
Member
Meldinger: 2
0

Jeg kaller meg gnyg. Bare å adde.
Member
Meldinger: 39
0

Vi Har en tråd der vi søker etter norske spillere! S.M.A.R.T. Asassins er en klan for normenn som spiller killzone og mw2