Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

Re: Dutch Tactical Squadron recruiting

Hey Freak,

Ik ben wel geinteresseerd om jullie clan te joinen, hoeveel leden hebben jullie nu al voor KZ3? Is er een test traject nodig om mee te mogen doen, mijn stats van de KZ3 beta kun je volgens mij wel bekijken op mijn profiel.

Er is nog een goede vriend van me die ook KZ3 gaat kopen en we willlen het liefst samen gamen dus in dezelfde clan. Ik ben geen echte FPS gamer alleen Killzone vind ik erg vet maar voor de rest speel ik liever hack&slash en JRPG spellen, Killzone 2 heb ik ook in clanverband gespeeld in een belgische clan maar helaas hebben we niet heel veel toernooitjes gespeeld, ik hoop dat dat deze keer beter gaat.

Greets,

Oni

Member
0

Re: Dutch Tactical Squadron recruiting

@ kwangchulyon we hebben geen limiet hoe goed je moet zijn. we moeten als team goed en vooral leuk kunnen game. dus geen tryouts en dat soort dingen.

@oni nee geen try outs iedereen die killzone 3 wil spelen in team verband en af en toe eens een war of toernooi is welkom bij DTS. en iedereen sppelt wel andere games sommige spel je ook samen dan als het kan. de clan bestaat nu uit ongeveer 25 man en er gaan denk ik 20 man killzone 3 halen.

kijk maar eens op www.dts-ps3clan.nl als jullie nog iets willen weten voeg me maar toe op de psn.

psn id freak83