Mostrando los resultados de 
Buscar en lugar de 
Querías decir 
Responder
Member
Mensajes publicados: 29
0

Re: [Clan]CatalanS a Killzone [iCat]

ahhhh sempre em deixu cosas per vule anar mes rapid... XD

Ami catalunya no m'importa , espanya tampoc, europa encara menys no se si m'enteneu .
Encara que parlo catala no m'interesa la politica ni la independensia ni res . La meva bandera son els meus cullons i el lloc on visc es el mon , avisu per si aixo del clan nomes admitiu a 100% catalans
Member
Mensajes publicados: 248
0

Nois, recordad que estamos en una pagina de videojuegos y que lo mas importante es divertirse y conocer gente. Me parece estupendo el clan pero intentar no mezclar política.

Pienso que lo estáis llevando muy bién hasta ahora así que seguir así.

Member
Mensajes publicados: 1
0

Hola!!!!!

Jo també estaria encantat d'unir-me a vosaltres!!!!! El meu nom és Jumpin10

Moltes gràcies!!!! Espero que ho passem molt bé!!!
Member
0

Molt bones! Ahir vaig rebre un mail de PS3 informant-me sobre el killzone2. Jo vaig jugar al 1 i la veritat es q em va encantar. El tema és que no sé si el 2 pot arribar a superar les expectatives que tinc i, sobretot, no sé si el mode online valdrà la pena.

Podeu fer-me cinc cèntims de com anirà el mode online??Probablement mel compraré aquesta tarda així q....no sé, si m'agrada us agregaré a la llista d'amics de la PS3. El meu nick es Quavitae.

Un altre tema...entreneu o participeu en torneigs???

Member
0

apunteume a mi tambeeeee

ID: pilaf22
Member
Mensajes publicados: 2
0

Et fot rabia q vinguin aquests españoletes a criticar
perque no ens deixen en pau
DEIXEUNOS EN PAU

ens teniu tanta rabia i un odio irracional incompresible

N'hi uns quants q nomes han entrat a fotre **bleep** i pestes de catalunya i el català, q s'en vagi a c...

Em fa vergonya q aquests siguin espanyols semblem mes aviat f

pufffffff dexemo q m'encen

q porten 200 anys pinxanos a sobre i encara ens diuen q plou (Carod R. que gran q ets)
Member
Mensajes publicados: 2
0

M'apunto!!!! no se molt bé pq serveix això dels clans però si s'ha d'apuntar a algun, quin millor que un de Catalunya, EL NOSTRE PAIS Guiño i poder parlar amb català.

El meu ID: xbpons

Si algú em pot dir pq serveix això dels clans li agrairia, acabo destrenar el joc i vaig una mica perdut. I de ke serveix fer un peloton?
Member
Mensajes publicados: 7
0

fa gaire que no veig al creador del clan conectarse a la play y jugar, per lo tant no se si ho ha deixat. si voleu y no os fa reus agafo el relleu fins que ell torni o que sapiguem algo d´ell. els que vulguin entra en el clan, ja que no em conecto sempre aqui, que m´emviin un misatge a la play el meu psnid es el meu nom: salellas.
el clan es basicament per juntar-nos i pasar-lo be, y si teniu micro millor, ja que aixi ens podrem comunicar i fer un joc mes tactic i no anar com boijos per el mapa.
Tambe estem a facebook.com per poder vernos i comunicar.
per els que vulguin, sous benvinguts.
Member
0

Hola bones.....el motiu de la missiva és que no m'has agregat com a amic.....i molt menys com a membre del clan, q me sembla una bona proposta.....siusplau diga'm algo. No sé si aqust és el camí correcte per fer-te saber la meva opinió o el modus operandi; si no és així i no vols q entri diga-m'ho, no passa res...hi ha més clans que llangonisses, però almenys pronuncia`t.....Merci. 1 salut.
Member
Mensajes publicados: 7
0

com ja he explicat, no hi noticies del creador del clan, pero avui mateix te he enviat una invitacio al clan, comprovar a veure si l´has rebut.