Mostrando los resultados de 
Buscar en lugar de 
Querías decir 
Responder
Member
Mensajes publicados: 2
0

Re: [Clan]CatalanS a Killzone [iCat]

[ Editado ]
hola apuntam!!!!
no arribo tard?

el meu nick es mohibcgp

no tinc micro esta al caure

salut!!!!
Mensaje editado por MohiBCGP en 03-19-2009 07:21 PM
Member
Mensajes publicados: 2
0

[ Editado ]
Hooola, molt bona tarda, soc bastant nou en aixo del killzone, i he vist que ho teniu ben muntat, m'agradaria formar part del vostre clan, encara que no tinc micro ni res d'aixo, però m'agradaria poder fer unes partides amb vosaltres, el meu nick es mcplus. Salutacions!!
Mensaje editado por mcplus en 03-20-2009 03:05 PM
Member
Mensajes publicados: 1
0

Molt bones companys de joc,

Soc bastant nou en aixo de les parties d'escaramussa o online al Killzone, pero m'agradaria apuntarme al clan per cuan tingui temps per fer algunes batalletes (per ara s'atansen examens). El meu nick es el mateix que es veu aqui al forum (suposo), he d'enviar algun missatge o fer cap altra cosa per apuntarmi?

Apa, salut i fins aviat
Member
Mensajes publicados: 1
0

Es una idea fantastica!!Per fi ens podrem juntar tots els d'una mateixa parla... M'agradaria molt estar dins el clan! el meu nom shuyin_17
Member
Mensajes publicados: 12
0

Dema invitarem a la gent. Salut
Member
Mensajes publicados: 22
0

Gràcies x la invitació amics. Desgraciadament ja estic al Clan GOES amb interceptor, monstertrak i altres adeptes d'aquest forum. Podriem desafiar-nos; je,je.
Member
0

Bona tarda, m´agradaria entrar dins el vostre clan, actualmente tinc el rang de General, a més, aquesta setmana tinc el rang honorífic de Tinent General, (dins del 6% dels millors jugadors de la setmana anterior).

Entre d´altres disposo del galó secundari d´enginyer amb capacitat per arreglar caixes de munició i ametralladores fixes, el galó secundari d´explorador amb capacitat de localitzar i marcar enemics, l´augment de la mira telescópica a 5x, i no crec que tardi gaire a aconseguir el galó secundari de sabotejador amb capacitat per posar mines de proximitat.

De headset faig servir el bluetooth Nokia BH-202.

El meu ID es: ejecutor

Ja em direu alguna cosa, salutacions.
Member
0

Nota: degut a la falta de resposta em veig obligat a entrar en un altre clan, ho sento, adeu.
Member
Mensajes publicados: 29
0

Bonas

ei m'agradaria entra al vostre clan.

(hi ha algu de **bleep**?)

aviseu rapid que no m'agrada espera XDD va fins unaltre
Member
Mensajes publicados: 29
0

que cullons pasa m la paraula Be.r.*..ga ja no pudre dir ni el nom de la meva ciutat???? XD va ja avisareu