Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

Re: welk wapen kies jij

Shotgun is het beste. Ik weet niet of iemand Killzone vanaf het begin heeft gespeeld, maar voor de patch was de shotgun helemaal een beest Smiley Tong
Member
0

geef me hakha maar met een shotgunSmiley Vrolijk lekker rosseSmiley Knipoog
Member
0

shotgun schiet heerlijk ja ^^
Member
0

helghast aanvals geweer en de sniper zijn geweldig
Member
0

Ik vind het standaard helghast wapen het lekkerst er zit gewoon lekker een spray standje op en je kan hem ook op de shotgun manier zetten dat is wel fijn voor als de vijand lekker dichtbij is dan zie je ze gewoon 2 m. weg vliegen Smiley Tong
Member
0

die gun is ook echt vet ja Smiley Erg vrolijk die is lekker man, misschien herriner je het level in killzone voor de ps2 nog op dat grote plein (met die raketten) daar is het echt lekker om die gun van rico te hebben Smiley Tong
Member
0

Ik zou voor de shotgun gaan, sniper zou mijn 2de keuze zijn maar aangezien daar veel te veel met gecamped wordt
Member
0

ik weet niet hoe het wapen heet maar het staat ergens in een bos dan schiet super goed heel rustig en recht wel 10 kogels tegelijk ofzo
Member
0

Geef mij maar de shotgun en het handkanon Smiley Knipoog daar ben je pas machtig met, de shotgun kun je lopend gebruiken om zo de vijand omver te blazen met zijn kracht en het handkanon heeft redelijk groot bereik en ook natuurlijk voor zijn grote kracht !!
Member
0

standaard helghast wapen en de shotgun