Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

kopen of niet

hey gasten ben nieuw hier ik ga later killzone 2 kopen dus moet ik dan ook killzone 1 gespeelt hebben dan ? ik heb wat gameplay gezien ik vind het een beetje leeg kan iemand mij overtuigen dat het echt een vet spel is ?
Member
0

Re: kopen of niet

nou makkelijke vraag dit spel is grafisch een meesterwerk voor een spel uit 2004 kijk naar spellen als gta SA en als je dit spel niks vind ben je gwn niet goed in je bovenkamer kope zou ik zegge hijs toch ook niet duur ik had hem voor maar 10 euro
Member
0

Je hoeft k1 niet persé te spelen. Je zou alleen de personages wat beter leren kennen. k1 is niet zozeer een topspel als k2, of course. Ik zou het gewoon laten zijn voor wat het is.
Member
0

Gewoon kopen, het is een toffe game :-D zoals al gezecht werd: duur is ie toch niet

Je hebt echter niet killzone 1 nodig om killzone 2 te begrijpen.
JAAAA KILLZONE!!!
Member
0

een echt killzone die hard heeft ook k1 gespeelt ;P
Member
0

als je killzone 2 beter wil begrijpen moet je killzone 1 en liberation hebben gespeeld en killzone een was in zijn tijd echt de beste qua gameplay
Member
0

hybrid-leader schreef:
hey gasten ben nieuw hier ik ga later killzone 2 kopen dus moet ik dan ook killzone 1 gespeelt hebben dan ? ik heb wat gameplay gezien ik vind het een beetje leeg kan iemand mij overtuigen dat het echt een vet spel is ?

Volgende week maandag 18 mei, met kortingsbon voor 11 euri bij Bart smit.

Zat eigenlijk met dezelfde vraag....
Maar denk dat ik hem ga halen, om het verhaal wat beter te begrijpen....

Highlighted
Member
0

ik gad hem gekocht omdat ik nog niet echt wis wat killzone in hield want ik werd allemaal aangerade om deel 2 te kopen.Smiley Tong dus heb ik 1 gekocht maar nooit kunnen uitspellen omdat ik plots niet verder in het land kwam.
smashviller