Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎04-09-2012
0

Sniper/Undercover knifestabbing search and kill Söker Helst svensk Clan

Hey, Söker en trevlig clan med humorn och hjärnan på rätt sida, då jag finner mig hemma med alla vapen som har någorlunda range och helst scope, men närstrider (det vill säga kniv) är en av sakerna jag märkt att jag är bättre på än andra Smiley tunga Men specielt långdistans skjutningar är en av dom sakerna jag har blivit hatad för, Har mycket erfarenhet av Crysis2 C.O.D och CS såklart Smiley blinkar Spelar för att vinna men kan ta spelet med ett smile, Fungerar bäst med en spanare eller lockbete då det underlättar mitt liv . Ingen bra ledare då jag inte har mic men tactical movements kommer väldigt simpelt för mig då jag oftast finner mig i situationer med 1vs fler och oftast är den som "haltar" därifrån, men som man säger träning ger färdighet, har 0.90killration så det är inte så jädra bra  (då jag upptäckte att spela full inte var en bra ide) spelar oftast på kvällar och tidig morgon men speltimmarna kan ändras till clanets gametime

PSN Kissefjun

Highlighted
Member
Registrerad: ‎09-25-2012
0

Svar: Sniper/Undercover knifestabbing search and kill Söker Helst svensk Clan

HAHA! Spela full äger! sist jag spelade full tror jag att jag ökade min KD med 0.01 eller något x)
men det var föra att jag kom in i ett gameplay med nybörjare tror jag så jag hade tur haha x)
Jag håller på att stata en ny klan för skojj, min kd ligger på 1.16 vilket är jävla bra för att vara mig.
Lirat bond till wii innan och lite 3person shooter Smiley tunga relativt ny på FPS men killzone föll jag för Smiley mycket lycklig

Skickar en klan invite till dig om du är sugen så acceptera (y) klanen kommer inte vara seriös och ha olika krav, mest för skojjs skull så att säga.