Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎02-25-2011
0

Seriös klan sökes

Lite fail från min sida att inte lägga min tråd i Klan-sektionen. Så jag saxar det jag skrev i KZ3-sektionen:

Jag testar.

Jag heter Christopher och är 26. Jag söker en seriös klan att spela tillsammans med. Jag har spelat KZ3 sedan igår (23:e Feb) och känner att det skulle absolut vara mycket roligare, och mer givande + intressant att spela detta ypperliga spel tillsammans med några duktiga gamers som har huvudet på skaft.

Jag har inte så väldans stor vana av fps sedan tidigare. Jag har däremot spelat mycket Black Ops, som jag slutade spela nyss p.g.a all jäkla inkompetens som florerar hos spelare där. Jag var klan-"officer" för [PxHD], och eftersom min bristande erfarenhet av CoDs mekanik och gruppdynamik ställde till det i början så fick jag jobba upp mig som sjutton för att hamna där jag till **bleep** hamnade. Använde alltid specs som gynnade laget, och inte bara mig själv. Slutade på en KDR på 1.8 med ca. 15k kills. Hamnade heller aldrig sämre än 3:e plats.

Jag är väldigt tävlingsinriktad och har varit en tvättäkta gamer sedan jag var 3 år gammal. Har ett gott spelhuvud på axlarna och har väldigt lätt för att lära mig allt om spelet i fråga. Jag studerar i princip de spel jag spelar och lär mig av mina misstag.

Min KDR på KZ3 kommer garanterat att stadigt stiga. Hur mycket det nu egentligen spelar någon roll, jag vet inte. Hittills känner jag att det är Infiltrator och Medic som är de klasser som passar mig bäst. Men jag har kört med alla klasser och har funnit användning för dom alla. Den klass som jag inte känner så mycket för är däremot Marksman.

Jag har headset och jag spelar mellan 4-7 dagar i veckan mellan 3-12,14 h i stöten.

Så till sakfrågan: Finns det någon seriös (men ändock för att det är skoj) klan där ute som behöver en extra lagspelare?

Svar i tråden är ju förstås enklast, annars är det bara att skicka över PSN.

PSN ID: Cick_Camus                   Tack

Member
Registrerad: ‎02-05-2011
0

Re: Seriös klan sökes

hej vi är två killar en på 20 år, och en på 16 vi är seriösa och bra spelare även vi har precis börjat spela och ska skapa klan , skicka meddelande om du är intresseradSmiley blinkar

¨psn ID: julip12

Member
Registrerad: ‎03-29-2009
0

Svar: Seriös klan sökes

Tjenare Christopher!

Jag söker fler skickliga gamers till min klan (They Call Us Soldiers), och efter att ha läst din wall of text låter du som en intressant rekryt. Så jag ska dra lite kort info om mig och min klan.

Vi är 12 medlemmar för tillfället som alla spelar nästan dagligen. De flesta är Killzone 2 veteraner, men vi har några rekryter också Smiley lycklig För stunden free-roamar vi servrarna tillsammans, lär oss kartorna, klasserna och tränar upp skillsen, men jag hade tänkt dra ihop klanmatcher nu i helgen.

Jag spelade även klanspel i Killzone 2, där jag var klanledare över Sveriges största, och ett tag, bästa klan (HardCore GamingCommunity). Flera i Kz3-klanen är skickliga kz2veteraner Smiley lycklig

Dessutom är alla i klanen riktigt sköna roliga grabbar, så man har alltid roligt när man lirar med oss!

Om du är intresserad, svara i den här tråden eller skicka en vänförfrågan på ps3 (Psn-ID: VattenSnok). Jag är dock mer lättillgänglig på psn

Mvh Micke

Member
Registrerad: ‎03-29-2009
0

Oj, glömde att nämna att snittåldern ligger på ungefär 22år. Man kanske inte är jättesugen på att lira med p12Smiley överraskadr Smiley tunga

Member
Registrerad: ‎02-26-2011
0

HEJ.

Jag har inga personer i min klan och jag är om jag får säga det själv en seriös spelare! Robot lycklig

så det skulle va jätte kul om du kom med i min klan!!!!!

DU ÄR VÄLKOMEN!

PSN: PoWNER_99

Member
Registrerad: ‎02-25-2011
0

Jo jag har en tendens att gå lite overkill när jag skriverSmiley lycklig

Har fått ett antal erbjudanden, men ni är helt klart vara det mest intressanta. Om ni fortfarande vill ha med mig så hoppar jag gärna in hos er.

Jag såg också att ni skulle köra över helgen. Jag har varit upptagen över helgen och kommer vara det fram tills på tisdag. Fr.o.m då kommer jag vara helt fri och kommer köra regelbundet.

Jag skickar ett meddelande över PSN också!

Mvh