Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mener du 
Svar
Member
Meldinger: 10
0

S.M.A.R.T. Assassins - Helnorsk KZ3 klan søker medlemmer med mikrofon!

Hei,

jeg er på rekrutteringsjakt for en helnorsk Killzone 3 klan. Vi har en liten håndfull lojale medlemmer men ønsker å bli flere nå som et nytt killzonespill er på trappene. Det vi søker er sosiale, trivelige folk som har mikrofon og ønsker å spille lagspill sammen med andre som snakker norsk. Vi har fokus på Killzone 3 fremover, men det er åpent for at vi spiller andre spill sammen.

Hvis dette høres ut som noe for deg kan du sjekke ut klansiden og forumet vårt på dotmoe.net, legge inn en liten tråd der og evt. sende en psn melding til meg eller en av de andre klanoffiserene.

Vi har faste spillkvelder på torsdager og søndager fra 20.00 og utover.

-TheAshenVictor
Klanoffiser S.M.A.R.T. Assassins

Member
Meldinger: 6
0

Sv: S.M.A.R.T. Assassins - Helnorsk KZ3 klan søker medlemmer med mikrofon!

Hei du,

Jeg kjøpte mic for noen dager siden og ønsker å teste den ut. Liker ambisjonene dine med klanen din. Å spille i helgen er jeg veldig for. Hvor mange medlemmer er med forresten?

Venter i spenningSmilefjes glad......

Member
Meldinger: 39
0

Vi er 17 medlemmer. Du kan joine oss hvis du har headset, og registrerer deg på forumet.

Member
Meldinger: 6
0

Når du sier forumet så kan jeg tenke meg du mener det jeg skriver i nå. Jeg har også headset.

Btw, jeg er ikke helt sikker på om jeg er klar for å spille i klan. Så det kan være jeg bare prøver dette kun i et par uker...

Member
Meldinger: 10
0

[ Endret ]

Forumet det snakkes om er på dotmoe.net som er hjemmesiden vår. Du leser klanreglene der (de er ikke så lang), registrerer og presenterer deg for å bli medlem. Inntil du er godkjent vil du kun se det forumet som heter nye medlemmer. Skriv på presentasjonen din at du har mic så andre medlemmer kan se det.

Hvis du senere finner ut at klanspilling ikke er noe for deg er det bare å si fra, vi tvinger ingen til å spille Smilefjes blunk

Klanside: dotmoe.net

Highlighted
Member
Meldinger: 1
0

Halla , søker etter klan og fant invitasjonen deres får nye medlemmer veldig bra så jeg luerer på om jeg kan joine klanen deres ? Smilefjes glad