Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mener du 
Svar
Member
Meldinger: 3
0

PARAGONS - We Have No Equals

Velkommen, jøss, egen norsk base å rote rundt i.

Jeg og noen kamerater har startet en klan som heter: "PARAGONS".

For de som ikke er kjent med ordet så har det synonym med noe "unikt" eller, som tittelen sier "no equals".

Ideen er å lage en klan som "bare" har elite spillere. Vi er opprinnele som sagt 3 karer, som har spilt relativt en del FPS spill før, og har slått rot med at KILLZONE serien er en dedisert favoritt i sin klasse.

Derfor, så vil jeg ønske folk velkommen for både halveis seriøse og morsomme kamper.

Vi har kommer frem til at for å komme inn i klanen (litt barnslig) så vil vi kun rekruttere individer som har en K/D (Kills/Deaths) ratio på minst 1.5. Eksempel -> Du dreper 15 på en kamp, og dør 10 i snitt. Og du må minst ha 500 kills totalt. 1.5 er relativt greit om du er gjennomsnittelig spiller da vi ønsker å jobbe med folk som er inn for lag spill, og ikke bare hopper inn for å skyte som en maniac.

Dermed så vil jeg bare oppfordre folk til å søke. Klanen er opprinnelig norsk, men vi vil forholde oss mest på den engelske fronten da vi vil rekruttere folk verden rundt.

Søk gjerne her: http://www.killzone.com/kz3/en_GB/mykillzone/myclan.html?name=Itoc

Navnet er Itoc, og jeg ønsker dere, paragons hjertelig velkomne på en minnesverdig tokt.

"We have no Equals, we are PARAGONS"