Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

Leden gezocht voor net opgerichte clan.

Ik ben jonyan2009 en heb net een clan opgericht. De clannaam is First kill, then think. De clan is net opgericht door mij en ik zoek nog actieve Belgische en Nederlandse leden. Stuur gerust een bericht naar mij op PS-Network of naar mijn profiel op Killzone.com, en zal vooral morgen actief bezig zijn op Killzone 3.

Member
0

Re: Leden gezocht voor net opgerichte clan.

zelf nu een clan opgericht he?? ben eens benieuwd naar je speelstijl ben nog altijd opzoek naar een actieve clan want waar ik nu zit zijn alleen ik en mijn broer DEMONVDB acief bezig en zou graag met nog iemand actief spelen maar heb een vraag welk speltype speel je het vaakst ik persoonlijk sppel enorm veel operations
Highlighted
Member
0

Re: De clan is opgeheven!

Hey. Heb zonet de clan opgeheven om bij The Soldiers Of Belgium te gaan. Jij zit daar ook bij, zie ik nu momenteel. Zelf speel ik actief Killzone 3 en ik speel altijd Operations. Voeg mij toe als vriend en ik aanvaard het zo snel mogelijk. Heb ook een headset en speel nu vooral als scherpschutter. Hoop dat we elkaar snel ontmoeten. Smiley Knipoog

PS: Van 6 tot 10 augustus zal ik niet online zijn. Ben gaan logeren bij mijn moeder. Het is mogelijk dat ik online ben, maar dat zal dan mijn vader zijn die online is. Als je een bericht stuurt,kan ik dat wel soms checken op de PC van mijn moeder.