Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menar du 
Svara
Member
Registrerad: ‎05-10-2009
0

Klan sökes/startas

[Redigerade]
Tjenare, tänkte se här på forumet om det är några svenskar som vill starta upp en klan, eller har en klan som söker två spelare.

Vi är två hängivna fps spelare som spelat konsol sen vi var snälla och oskyldiga, vi tar spelandet seriöst, vi spelar för att ha kul, men vad kan vara roligare än att ligga bland eliten??

Söker spelare som vet hur man hanterar gevärsvapen, dvs rocket eller sniper är inget att imponera med, jag har inte skjutit ett enda skott med varken rocket eller sniper men min KD är 2,5, min polares statistik är ungefär den samma, då vi försökt spana efter spelare har vi sett en del intressanta men inga som varit svenskar, svårt att hitta, då vi föredrar att lira med svenskar pga att kommunikationen blir lättare och snabbare.

Så vill ni ha in två relativt rutinerade spelare, eller starta ett helt nytt projekt får ni gärna säga till, vi är otroligt tävlingsinriktade och önskar det samma av er

Mvh/

a-p-a-t-h-y
Meddelandet redigerades av a-p-a-t-h-y den 07-04-2009 03:47 PM
Member
Registrerad: ‎06-25-2009
0

Svar: Klan sökes/startas

[Redigerade]
Har tänkt över det du sa. Har du lust att starta en klan så slås vi ihop? med 5-6 spelare kan vi börja köra tränings matcher direkt^^
Meddelandet redigerades av Brandshed den 07-04-2009 09:37 PM
Member
0

Hej, inte för att vara omysig men du har inte spelat tillräckligt mycket än, klättra i rank och visa att du är en seriös gamer, att du lär dig spelet och spelar regelbundet, jag har spelat i klan förr och söker mer rutinerade spelare för tillfället.
Member
Registrerad: ‎02-24-2009
0

Jag och en har nyss skapat en klan. och om ni är aktiva så är ni dom rätta och kan använda ingenjör och medic och är rätt så bra skill.

hör av dig PSN krisgud
Member
Registrerad: ‎04-02-2009
0

Tja!!! jag som e apaphy's med spelare. ni kan höra av er till mig på psn om ni är intresserade eller har frågor....thehero86 är psn nick..... just nu spelar vi båda medic men byte mellan taktiker och md är ingen stor förändring...ps its all for the greater good
Member
0

Vi har kontakt med en engelsk klan nu faktiskt som verkar relativt lovande vi får se hur vi gör, vi överväger alla beslut, vi vet inte riktigt vad vil skall göra.
Member
0

okaj. Då får man bara säga lycka till^^
Kan ju alltid köra med er ändå Smiley lycklig
Member
0

[Redigerade]
Hehe, ja det är klart, sen får vi se hur det utvecklas längre fram, märker vi att du börjar smiska stjärt så är du välkommen, men än så länge kan du lira med oss när vi är online public iaf Smiley lycklig

Du var med häromdagen har jag för mig? men du hade ingen mick antar jag, hörde du när vi pratade?
Meddelandet redigerades av a-p-a-t-h-y den 07-07-2009 07:52 PM
Member
0

[Redigerade]
Mhm jo, tänker börja med att låsa upp alla klasser.

Jorå ni hördes utmärkt^^ skaffade mic igår. tror den ska funka utmärkt!
förresten vad heter klan ni tänker gå med i?
Meddelandet redigerades av Brandshed den 07-07-2009 11:23 PM
Meddelandet redigerades av Brandshed den 07-07-2009 11:29 PM
Member
0

Okej, mic är nödvändigt så det är bra att du har skaffat, man får aktivera den i menyn för ljudenheter innan den sparas utifall att det inte nämns i instruktionsboken om det är någon medföljande.

Vi har startat upp våran egna, kolla min profil så ser duSmiley lycklig