Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

aan de makers van killzone

begrijp me niet verkeerd de game was heel mooi maar echt te kort ik speelde veel langer mnet kz2 de game is iets te makkelijk gemaakt en de ai lijkt te veel op c,o,d,

echt waar ik hou van deze game het  zit  zo ik een paar dingen weer hoop ik terug te zien in killzone 4

de keuze mogelijkheden van het multyplayer menu: 

1,zo als isa of hellgast kiezen

2,meer mp moglijkheden om slagvelden te maken

3,een uitgebreid menu zo als kz2 met plaatjes

voor de killzoen 4 gameplay single player:

1,de reload button uit beeld of andere hints die de ouwe spelers al door en door kennen maak een optie

2,voor hints voor beginners en hud voor gevorderen

3,meer de ouwe kleur pallet terug maakte alles realistiser

4,meer wapens

5,de ironsite terug op de lmg m2241a

6,langere shoot  out's zo als in  kz2

7,sterkere vijanden

kunnen jullie de game meer op killzone 2 laten lijken en de wapens weer zo maken zo als ze waren de besturing was juist zo intresant en leuk speelbaar omdat het niet als elk ander wapen in ander spelen alleen maar knallen deze wapens hadden een eigen karakter en eigen feel en dat was wel wat minder in kz3 wees de hardcore fans trouw en maak weer een knaller zo als killzone 2 maart met wat tweeks van 3 maar trouw blijven aan de karkterestieke eigenschappen van deel 2 en 1

heel veel succes met killzone 4 en ik den kaan een tweede hellgast edition met het hoofd van radec erbij of een capture trooper.

veel geluk en succes bij het maken van killzone 4 en ik daag jullie uit voor een gratis exemplaar mijn idee voor de nieuwe killzone te bieden aan jullie dus mail me ik heb een te gek idee!!!!!!!!!!!!

Member
0

Re: aan de makers van killzone

Begrijp mij niet verkeerd maar het spel is echt geweldig ,,, maarrrrr

Laten ze eerst het online gebeuren nou eens stabiel maken het is een grote puinbak.

Online connecten is een drama.

Na het connecten en je wilt terug of iets anders de ps3 systeem loopt compleet vast.

Deze ervaring is niet aleen bij mij maar bij de gehele clan en iedereen die ik ken en online speelt heeft dezelfde problemen.

Lijkt mij echt een probleem nummer 1 om te fixen !!!!!!

Member
0

Ronduit prachtige game!!!!!Oké, online heeft  petje 1976 misschien wel een punt maar ik wil hier niet negatief zitten doen. Het is een zaaalige game!! En bij de collectors edition zaten nog eens de 34 magische soundtracks! Joris de Man hoera hoera!

Wat ik eigenlijk zou willen weten: Zou ik dat boekje met die art-fotos (weet niet juist wat), die bij de Helghast- editie zat apart kunnen bestellen? Dat zou wel cool zijn.

Groeten!

Member
0

geweldige game. heb me met de campaign geamuseerd.

multiplayer heeft idd nog wa fixkes nodig maar heb er vertrouwen in dat dit nog wel in orde komt.

keep on killin'  higgies

Member
0

pardon?? campaign geamuseerd. sorry als ik dit zeg maar wat was deze campaign veelste kort + er was geen baas gevecht zoals met redac

Member
0

Het online connecten is ondertussen gefixed, eerste 2 dagen had ik er wel wat last van maar nu totaal niet meer.

Vond de Campaign overigens wel degelijk, met 8 uur aan de korte kant vergeleken met KZ1 en 2 maar nog altijd lang vergeleken met sommige andere games.

Member
0

Ik vond de campaign inderdaad kort, ik zou het echt heel leuk vinden om net als in KZ1 met bots tegen elkaar split screen te doen, dat mis ik echt, net als de multiplayer map Beach Head. Ik hoop dat hiet iets mee kan worden gedaan.

Member
0

Ik vond de campaign inderdaad kort, ik zou het echt heel leuk vinden om net als in KZ1 met bots tegen elkaar split screen te doen, dat mis ik echt, net als de multiplayer map Beach Head. Ik hoop dat hiet iets mee kan worden gedaan.

ik hoop dat je TDM bedoeld en geen S&D. dat was de ergste respawnraping map

Member
0

maakt niet uit, het gaat vooral om de splitscreen in de botzone

Member
0

al vond ik de game een te gek spel van de killzone serie misde ik de lange shoot out's en een eind baas als radec jammer ik kijk uit naar kz 4 gauw bouwen guy's!!!!!!!!!!!!!!! terry