Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

Problemen met de Site van Killzone :(

Yow gasten

Ik vraag me af of ik de enige ben maar ik heb een paar probleempjes met de site van killzone .

Ik kan het plaatje van de clan niet veranderen ,
Ik kan geen clan berichten meer posten , en ik kan ook geen uitdagingen meer de deur uit doen om wars te spelen hebben hier nog meer mensen last van ????

Ik gebruik exporer 7 (geloof ik ) en heb het ook met firefox geprobeert maar daarmee hetzelfde Smiley Verdrietig

Ik hoop dat er iemand is de mij verder kan helpen en of er misschien iets over bekend is bij GG en of er iets aan gedaan word ?
Of moet ik nu echt Consolegaming gaan gebruiken Smiley Verdrietig en daar heb ik echt geen zin in!
Want via de game kun je alleen de top 10 uit dagen en zo goed zijn we nog niet Smiley Vrolijk

nou ik hoor het wel in ieder geval alvast bedankt ,

Greets superNOS
www.DDTonline.nl
Member
0

Re: Problemen met de Site van Killzone :(

daar heb ik ook last van ik wil oom de zelfde dingen doen en dat gaat niet dus jij bent niet de enige
Member
0

kan je wel je inlichtingen bekijken?
ik heb namelijk alle inlichtingen verzameld maar hier zegt hij dat ik er geeneen heb Smiley Verdrietig
Member
0

@Damos-X,

Je moet wel eerst bij je statsmenu in je spel, op "stats uploaden naar killzone.com" (of zo iets) klikken. Smiley Knipoog
Member
0

Yep dude je moet eerst je stats uploaden en dan kun je ze bekijken maar kan nog steeds niet mijn avatar veranderen van mijn clan Smiley Verdrietig best wel k*t eigenlijk
Member
0

Wat is dat trouwens met die leeftijd check? WTF man ik moet invullen dat ik 108 ben om uberhaupt op de site te komen. als ik 1983 selecteer wat mijn echte geboorte jaar is geeft ie aan dat ik geen toegang krijg tot de website!

Hoe oud moet je zijn om op de site te komen? 45?
Member
0

Ik zal het even voor je nakijken Smiley Verrast
Member
0

ik krijg mijn gegevens van het spel niet geupload naar de site hoe los ik dit op

ben allang aangemeld bij het psn netwerk en als ik naar me statistics ga en ga uploaden zegt hij dat dit gelukt is maar op de site staat niksGefrustreerde smileyGefrustreerde smileyGefrustreerde smiley
Highlighted
Member
0

en leeftijd is 18 jaar staat ook op de box van het spel dus jij mag eigenlijk alleen maar met lego spelen Smiley TongSmiley TongSmiley Tong