Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
MVP
0

Helghasts Fietsen graag!

Member
0

Re: Helghasts Fietsen graag!

woehoe de nieuwe helgast transport DE FIETS

Member
0

ISA>Helghasts

Member
0

Sta-318 fiets

Member
0

E3 hahah

Heil Helghan,

Hahah hey ik weet zo snel ff niet meer wie Killzone 3 presenteerde op de E3, maar moet er wel in positieve zin om lachen nu hoor hahaha heb Killzone 3 van m'n vrouwtje gekregen als verassing was er vanaf deel 1 al gigantisch weg van. En kan me nu ook al niet meer van weerhouden op z'n minst elke avond een potje tegen van die veredelde moffen te knallen hhaha.

Maar waar ik nou dus zo op moet lachen? Het feit dat degene die Killzone 3 presenteerde zei; "We voelen ons vereerd vergeleken te worden met grote namen als Modern Warfare enzo maar ....bla bla" ja luister goed wat ik zeg want die zin is larie man! haha Killzone 3 ..Killed letterlijk de rest van de fps games en dat is een feit.

Kom op man Killzone 3 => gruwelijk mooie graphics, zwaar relaxte gameplay, geniaal geanimeerde multiplayer mappen. Jezus ik kijk m'n ogen uit gasten terwijl ik in m'n ooghoeken moet blijven opletten of er niemand op zo'n brute melee kill zit te azen terwijl ik geniet van de omgeving haha, overvliegende voertuigen, bestuurbaren voertuigen, steden staan is vuur en vlam. deel 2 was al mooi met bliksem inslagen wapperende lakens etc maar pfff dit is de goeie (PIEP)  haha.

Zonder dollen keep it going 

Guerrilla nice job? nope this is art!!!
Highlighted
Member
0

Ik moet zeggen dat dit fragment best hilarisch is, juist...

Ik moet zeggen dat dit fragment best hilarisch is, juist vanwege de eenvoud en de kombinatie van een fictieve soldaat op een allerdaags gebruiksvoorwerp: de fiets!