Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

website

weet je ik heb 30 minuten gedaan over het posten van dit berichtjeinloggen alleen al duurde zo een 25 minuten dus is mijn vraag gaat de website in de toekomst sneller worden want nu is het onuitstaanbaar
Member
0

Re: website

Zeg dat wel. De performance is om te janken. Voor ik dit post venster kreeg gingen er al een paar minuten voorbij. Ook inloggen geeft kuren, nog maar niet te spreken over de gamestatistieken... laden 90% van de tijd niet, ik heb ze wel geteld 1x kunnen bekijken... verder is 't steeds 0% of N/A. Zeer jammer, men had op een verhoogd bezoekersaantal kunnen anticiperen nadat de game released was.

Hopelijk is men er mee bezig dit te corrigeren want als dit bij mijn klanten voor zou komen, zouden we snel geen klanten meer hebben.
Member
0

De website is inderdaad rete traag.
De game speelt goed em dat is het belangrijkste, maar ik denk dat er veel meer mensen dan verwacht naar de site zijn gegaan.

Het zal, denk ik, niet lang duren voordat ze wat meer webservers plaatsten, maar zulk soort dingen kosten gewoon tijd....
Highlighted
Member
0

Het zal wel te maken hebben dat elke PS3 bezitter op de wereld zo'n beetje op deze site is geweest de afgelopen dagen, en dat alle huidige spelers er nog vaker komen!
Part of the Weekend Never Dies