Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

favoriete missie

wat vinden jullie de beste of leukste missie
Member
0

Re: favoriete missie

Ik vind de laatste missie wel vet, lekker chaotisch met al die bommen hou ik wel van.
Minst leuke missie vind ik bij de fabriek dat gebeid haat ik echt Smiley Tong
Member
0

ik vind de missie met metrac hoe de gozer ook weer heet ***. niet het eindgevecht maar het begin ik bleef de hele tijd de vijanden afwachten ipv doorlopen. ik vond de missie met de tank ook best irritant. de leukste was de missie dat je samen met rico moet gaan heel leuk vooral om rico te besturen.

verdere goede ideen voor forums vindt ik beste game in collectie.
of je hele collectie showen. of favoriete eindbaas in games liefst psp. Maar liever geen spam topic Message was edited by: StirFriedNoodle - Reden: Schelden is niet toegestaan; Zie huisregels.
Member
0

OMG dat moet die missie met die enorme tank achtig ding zijn... Ik heb die missie zeker 90 keer opnieuw moeten doen voordat ik doorhad dat je hem heel makkelijk dood kreeg. Nu is het een lachertje Smiley Tong
Member
0

Hoe danSmiley Erg vrolijk
ik ben daar nu ook, dat is cobar in een spider-tank, mijn manier van doen is gewoon eerst granaten en missils op zn geweer schieten en daarna met aanvalsgeweer zijn missilelaunchers mollen
Member
0

wat ook best vet was om te spelen,wanneer je Evelyn moest redden uit de bergbasis van de Helghast. Op een stukje worden de deuren achter je dicht gedaan, en komt er in het midden een robot Helghast tevoorschijn. Een groot stuk geweld,wat je moest verslaan XD.

Ps;Ook Cobar's spinnentank was echt te mooi voor woorden.
Member
0

ja hoe deed ik dat zorg dat je met de raketwerper de raketwrpers van hem aanvalt en dan het middenstuk zodat hij niet meer kan schieten en blijf op het middenstuk richten. als je het vaker doet kom je erachter hoe je het moet doen, de raketwerpers van hem vindt ik heb belangrijkste. zorg ervoor dat je bij de ronde beschermdingen blijft. deze gaan niet kapot. voor de verdere rest moet het lukken
Member
0

je moet het juist niet met de raketwerper aanpakken.

zodra je het level binnenkomt, begint hij met die gun op je te schieten. dat is metteen ook je grootste last van hem. als je alle uitdagingen al hebt gehaald en de oneindige munitie optie hebt,gooi je die plat met granten,zoniet moet je achter die betonnen palen schuilen. zodra je de gun hebt uitgeschakeld, gaat hij stoer doen met zijn raketwerpers. gewoon heen en weer gaan lopen en na twee keer te hebben zitten te ontwijken, dan een paar schoten op die afvuren,doe dit een tijdje en je bent daar ook mee klaar. daarnaar gewoon op de granaatwerper blijven schieten,die is ook zo kapot.
Oooh ja... in de tussen tijden gooit hij de luiken open voor de spinnenmijnen.blijf gewoon staan,totdat de spinnen bij je zijn en rol op het laaste moment weg,ben je er zo vanaf.

en klaar is Jan Templar Smiley Vrolijk
Member
0

De campagne missie's vond ik redelijk easy ... Smiley Erg vrolijk

Doe Oorlogsgebied , dan leer je pas echt vlug en goed schieten!

Tegenstanders zijn ook mega goed, wat jezelf alleen maar beter

maakt!!

Mijn "missie" die ik het liefst doe is Radec , niet al te groot en

haal je bommenwerper uit, niet normaal dan !!! Smiley Erg vrolijk

Highlighted
Member
0

met de mawlr die was echt te gekRobot Knipoog