Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Member
0

Uitslag poll: Killzone (PS2)

In de vorige poll vroegen we je het volgende:

Heb je de eerste Killzone gespeeld?

Dit is de uitslag:

Ja: 63%
Nog niet, maar ik ga het wel doen: 9%
Nee: 28%

Wat vind je hiervan? Ben je verrast door deze uitslag? Wil je je keuze toelichten? Geef hieronder je mening!
Member
0

Re: Uitslag poll: Killzone (PS2)

ik dacht toch dat het gespeelde percentage ietsje hoger zou zijn,maar smaken verschillen over killzone Smiley Vrolijk
Member
0

Sommige zeggen dat Killzone op de PS2 slecht is, maar da's een kwestei van smaak.
De game had inderdaad last van bugs en de PS2 had er moeite mee, maar het was toch een leuke game. En daar gaat het toch om? Plus de game was samen met Brothers in Arms Road to Hill 30 één van m'n eerste shooters die ik speelde. Daarvoor vond ik shooters niet echt leuk/trok het niet m'n aandacht. Het gevolg was dat ik nu shooters erg leuk vind om te spelen, Bedankt Guerilla Smiley Vrolijk .

Ik zag Killzone trouwens voor het eerst bij Gammo (www.gammo.nl) en ik dacht: "Lijkt me wel een leuke game.".

Tegenwoordig speel ik Killzone op de PS3, alleen jammer dat mijn versie van Killzone problemen heeft bij de filmpjes (sommige woorden ontbreken, of de gesprekken klinken stotterig/vreemd en ik weet trouwens niet uit m'n hoofd of er nog andere versies zijn van Killzone.

P.S.:
Ik soms wel eens een granaat tegen een Heghast z'n hoofd gegooid en wat er toen gebeurde was hetzelfde als wat er in het echt gebeurd.
Member
0

Ik heb soms wel eens...als wat er in het echt zou gebeuren.

Sorry voor de fouten.
Member
0

het was een van de beste spellen voor de ps2 maja
Member
0

ik heb nu mijn vriendin hier voor drie dagen bij me op bezoek ( Nice Smiley Vrolijk )
maar gisteravond kon ze maar niet in slaap komen, en vroeg aan mij of ze achter de Playstation 2 mocht. ik net wakkergeworden zei: tuurlijk, maar welk spel?
En met een snelle keuze koos ze voor Killzone.
We zitten nu in dag 2 en de verslaving is echt veel te groot geworden. Is er niet meer bij weg te trekken Smiley Vrolijk
Member
0

en liet me gelukkig lekker doorspelen want bent weer thuis waar geen console en geen killzone is (jank jank jank)
Member
0

verslaafde ontsnapt uit inrichting Smiley Vrolijk
Member
0

hahaha wat grappig gelukkig kom ik donderdag weer naar je toe
Member
0

kan je leeker eindelijk naar de sneeuwbasis toegaan,daar wordt het pas echt vet Smiley Vrolijk