Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
Beantwoorden
Community Manager
0

Killzone.com Onderhoud

Datum:        10/06/2011
Start tijd:     09:15 NL Time
Eind tijd:     10:00 NL Time

De killzone.com website zal tijdelijk onbeschikbaar zijn wegens onderhoud.

Dit zal ook invloed hebben op spel geïntegreerde functionaliteiten op de killzone.com website.

Excuses voor het ongemak.

Member
0

Re: Killzone.com Onderhoud

Het is blijkbaar wel vaker onderhoud want krijg nu weeral melding dat de spelgegevens tijdelijk niet beschikbaar zijn.

Member
0

same here, erg jammer.

Member
0

Beetje heel erg jammer dat er niet een beetje feedback word gegeven om een beetje begrip te kweken.

Ik speel erg veel killzone en vind het jammer dat door dit soort irritaties de game zich degradeerd tot een derderangs game.

1   Geen netwerk on de game score te checken .

2   Elke keer in een lege lobby komen met een full squad met maar een tegenstander .

3  En dan hebben we het nog niet eens over de lag die in andere games beduidend minder is ?

4 O ja inlogproblemen .

Snap niet dat er zo veel fout loopt ,  zonder de spelers te informeren

Blij dat battlefield straks uitkomt..........

Hoop dat jullie dit soort problemen aanpakken voor kz4 uit komt.

Greetz dragonton

Member
0

kan er een patch komen voor het kleding hellgast univormen die in een van rico en sev in isa informen veranderen waneer ze de computer mainfrane bereiken na het brvijden van narvilee ze komen aan in hun gevecht voor de deur van de mainframe waarop de plannen van aarde zijn vernieteging staan als ze de kamer binnen komen hebben ze in een isa univiormen aan en als ze weg gaan weer hellgast zijn er patches mogelijk voor cutscenes? en hoe kan het dat de textsoms uit sinc is metde mod bewegingen ik had eerst geen last hiervan maarsoms lopen de text en bewegingen niet synchroon terry

Highlighted
Member
0

vandaag zie ik ook noggeen gegevens verschijnen op het interweb... helaas